Az Invitelnél is elérhető az AMC

Szolgáltatókereső

Településkereső

 

Támogatók:

mksz logo

upc logo

tvo-logo

mkm logo2

mipszi logo

Az Invitelnél is elérhető az AMC

Közel százhúszezer új háztartásban vált elérhetővé az AMC műsora 2016 elejétől. Az Invitel analóg és digitális kábeltévé, valamint IPTV platformján egyaránt élvezhetik az előfizetők a filmcsatornát.

A filmcsatornán hamarosan még több világpremiert, díjnyertes és a kritikusok által is elismert sorozatot követhetnek nyomon a tévénézők. Az AMC 2016-ban olyan bemutatókat hoz el régi és új nézőinek, mint a John le Carré regényéből készülő vadonatúj The Night Manager című krimisorozat Hugh Laurie főszereplésével. A jövő évi premierek között szerepel a friss Golden Globe-jelölt Fargo 2. évada, miközben még a premier előtt bejelentették, hogy már a 3. évadot is berendelték. Mindezek mellett az AMC nemrég azt is megerősítette, hogy jövőre folytatja a Fear the Walking Dead sorozatot, a 2. évaddal.

„Az AMC indulásakor magas minőségű tartalmat és mind több világpremiert ígértünk. Nagy örömünkre szolgál, hogy folyamatosan tudjuk teljesíteni az ígéretünket, és az Invitellel kötött legújabb megállapodás nyomán még több nézőhöz juthatnak el az új sorozatok" – nyilatkozta Málnay B. Levente, az AMC Networks International – Central Europe vezérigazgatója. Ez egyben azt is jelenti, hogy az AMC, tovább terjeszkedve Magyarországon, az induláskori háztartásszámát megháromszorozta, és 2016. január 4-től közel 2,6 milliós lefedettség mellett kínálja műsorát.

„Az Invitelnél figyelemmel kísérjük a televíziózás és filmgyártás szempontjából meghatározó tengerentúli és európai tévépiacok alakulását, hiszen az ott zajló folyamatok előbb-utóbb hazánkban is megjelennek. A fokozatosan itthon is érzékelhető trendek mellett saját felméréseink, és az előfizetői igények, elvárások mentén alakítjuk szolgáltatáskínálatunkat. Azt látjuk, hogy a televíziózás újabb aranykorát éli, minőségi szériák kerülnek ki a stúdiókból, és elismert filmsztárok adják nevüket egy-egy produkcióhoz. Ezzel párhuzamosan saját ügyfélkörünkben is azt tapasztaljuk, hogy egyre inkább trenddé válik a tudatosabb tartalomfogyasztás és kialakulóban van egy olyan fogyasztói réteg, akik számára a sorozatok a legfontosabbak. Rájuk is gondolva bővítettük csatornakínálatunkat az AMC-vel" – fogalmazott Langsteiner Marianne, az Invitel lakossági és kisvállalati vezérigazgató-helyettese.